Jag lever, jag har bara inte haft wi-fi på sex dagar.... Har nämligen befunnit mig på Little Corn Island, en liten liten ö utan bilar, bussar, lyse (på dagen iallafall) och wi-fi då, hehe. Eller det fanns wi-fi på två av restaurangerna, men det var så jäkla dåligt så det funkade ändå inte. Så vi har känt oss mer eller mindre strandsatta, på gott och ont. Skönt att slippa alla sociala medier för ett tag, men de sista dagarna behövde vi verkligen internet för att kunna boka flyg hem, men det var ju bara att fetglömma! Så ikväll tog vi båten tillbaka till Big Corn igen (den här gången spydde jag inte iallafall- Score!). Så nu är vi bland civilisationen igen! Orkar inte skriva mer nu, är dödstrött! Men nåra bilder måste ni ju få ;)



En restaurang som heter Tranquilo! Det blev vårt favvoställe och stammis-ställe, mycket på grund av en kille som heter Jordan som jobbar där som vi blev polare med- snällare kille får man leta efter! 

En trött Lovisa som ALDRIG fick sova ut, alltid skulle vi upp med tuppen....



Mitt andra stammis-ställe: under denna palm, helst med en kaffe i handen!



Fy sjuttsingen vad vi njöt! 

Nu är jag så trött att jag håller på att däcka rakt ner i min coca-cola här i wi-fi-zonen, så nu ska jag knoppa. Men om allt går som vi hoppas så är jag nog på svensk mark igen redan på torsdag!! 
Corn Islands, Nicaragua,

1 kommentarer

Lena

23 Feb 2015 09:21

Det ser härligt ut och vilken fin sjal du har. Då hoppas jag att vi ses till helgen ska bli så kul. Kram Kram :)

Kommentera

Publiceras ej