Imorse vid klockan fem gick vi upp för att ta en taxi till flygplatsen för att åka till Krabi. Allt gick bra oså men det är ju alltid lite segt och jobbigt att vänta och flyga när man fortfarande är jetlaggad och trött och allt därtill. Men vi tog oss hit till Krabi iallafall och till vårt hostel, som är ett party-hostel (verkligen min stil...) men det är fräscht iallafall så det får man väl ta hänsyn till nu när musiken dunkar utanför dörren...


Idag hann vi med att sola i några timmar. Det var jättehärligt och vattnet var alldeles ljummet- då njöt jag. Och tänkte att "jo, men jag kan nog faktiskt fixa det här i ett par månader", sen gick humöret ner nån timme senare när man var hungrig, trött och tvungen att möta 20 pers på väg till duschen. Då ville jag hem igen. Så det går upp och ner mina vänner.

Men efter lite middag och snack med Isabella och Lisa så mådde jag bra igen. Och sen facetajma jag med pappa och det gjorde också susen! Imorgon ska vi åka båt till Phi Phi öarna och bo där i en vecka och det ska bli såååå skönt! Bara koppla av och komma till ro lite.

Därför ska jag snart försöka sova. Med öronpropparna intryckta enda in till hjärnsubstansen.

Insåg precis att jag även använt "täcket" till sängen som handduk.... plus lagt den på golvet för att torka fötterna. 

Försöker också ladda upp bilder men det går inte för wi-fit är alldeles för segt antar jag :((

1 kommentarer

Torgny

21 Jan 2017 11:58

Tack för att du skriver på din blogg det är roligt att följa dig.
Morfar.

Kommentera

Publiceras ej