Flygresan var hemsk. Sov nog totalt en timme av tio vilket var alldeles för lite. Dessutom satt jag i mitten mellan två främlingar. Nej fy, det var jobbigt. Tiden bara kröp iväg och jag fick magont och illamående. Men finns ju inte så mycket annat att göra än att sitta kvar.... 


Men fram kom vi iallafall. Sen tog vi taxi till hostelet och sen skulle vi gå och käka nånting. Men jag mådde fortfarande illa så jag fick knappt i mig min första Pad Thai (kommer nog inte kunna äta den rätten mer nu....). Sen tog jag en dusch och gick och sov i två timmar. Dom andra åkte på en marknad. 

Nu har jag precis varit och ätit fish and chips på en restaurang/café alldeles själv. Dom andra hade inte kommit tillbaka än så jag gick iväg själv för att få i mig nått i magen och pommes funkade fint. Skrev till familjen också vilket framkallade många tårar så personalen tror nog att jag var tokig som satt dör i två timmar och bara grät, hehe. 

Men allt brukar ju kännas bättre efter en dusch, lite mat och lite sömn så nu ska jag försöka sova igen och hoppas på att jag mår bättre imorgon. Då ska vi flyga till Krabi på morgonkvisten nämligen så håll tummarna för att psyket håller!


1 kommentarer

Anonym

18 Jan 2017 15:37

Håller alla tummar jag har👍👍👍Kramar mamma💖💖💖

Kommentera

Publiceras ej